zaterdag 8 augustus 2009

Terug van vakantie

Heerlijk een weekje in Limburg vertoefd. Lekker burgerlijk op een Hogenboom vakantiepark: Resort Arcen.

We hadden bewust een huisje (lees ruime stacaravan) aan de visvijver uitgezocht, zodat Andries lekker kon vissen. Hij heeft elke dag uren bij die vijver gezeten, waar in eerste instantie alleen van die iniemini visjes in leken te zitten, totdat meneer er een heuse paling uit haalde... Zo'n vieze slijmerige dikke krioelvis... BAH... Samen met een van z'n medevissers, kreeg ie em met veel moeite op de kant en van de haak. Hij heeft zich prima vermaakt, en doordat ik hem niet hoefde te vermaken, heb ik ook heerlijk kunnen genieten.

Veel gelezen (Brisingr, in het Engels, en Klauw van de Zilverhavik uit), een pak kerstkaarten gescrapt en lekker gecomputerd.
We hadden echt superlekker weer, dus ook veel in het zonnetje gezeten (arm in de schaduw).

Dit park is zeker voor herhaling vatbaar...

De foto's hou je nog ff te goed...

Nu thuis ben ik heerlijk aan het aankeutelen. Wat wasjes wegdraaien, maar na maar een weekje weg met z'n tweeën is dta niet zo gek veel...
M'n scrapspul weer opbergen waar het hoort, en als het straks wat afgekoeld is op m'n scrapplek (het raam staat nu wagenwijd open), misschien nog ff wat scrappen met de foto's die ik voor de vakantie al besteld had...

Andries is druk bezig met z'n bus (nieuwe audio inbouwen), dus dar heb ik ook geen "last" van...
Misschien eens kijken of ik em zo ver kan krijgen dat we een plaat hout gaan halen om m'n bureau te verlengen... kom net een stukkie te kort om lekker te scrappen....

Op het aanrecht staat een bakplaat met heerlijke zelfgemaakte sauzijenbroodjes af te koelen (die dingen uit de winkel eet ik niet, want daar zit varkensvlees in).....

Ik geniet dus lekker van m'n laatste vrije weekend... Maandag begint het schooljaar weer, methet klaarzetten van de klas (ben ik wel een tijdje mee bezig, aangezien ik dit jaar in een nieuw lokaal zit) en donderdag de eerste vergadering...

1 opmerking:

Dora zei

Klinkt als een geslaagde vakantie! En succes met het begin van het nieuwe jaar, dat was dan alweer de vakantie!
Groetjes Dora