woensdag 19 augustus 2009

Eerste dagen....

De eerste dagen van het schooljaar zitten er al weer op...
En zoals elk jaar ben ik eind van de middag echt compleet total-loss....
Ik heb maandagavond op de bank en dinsdagavond op bed lekker ff 2 uurtjes geslapen...
En ik was niet de enige... Bijna alle collega's van de kleuterbouw hebben ook liggen pitten...HAHAHAH
Vanmiddag blaakte ik trouwens van de energie... maar jah, ze waren ook vrij...
Heb de auto nog staan wassen...:D

Maar het is wel super leuk...! Ik heb echt een super lief klasje met nu 19 kleuters.
Een heel stel had ik vorig jaar ook en is van groep 1 naar groep 2 gegaan. En ze zijn ineens zo groot geworden...!

Vorig jaar had ik best een hele drukke, lawaaiige groep, en nu zijn ze zo stil.... Ik heb al een paar keer met m'n mond vol tanden gezeten omdat ik het stil wilde maken, en het dat ook meteen was...! Zo heerlijk, geen keelpijn van het over de groep heen brullen!

Ik zal proberen volgende week even wat foto's van m'n klas (zonder kids) te maken en te posten...
Dan heb ik alles ook wel echt goed op z'n plek denk ik... En hangen de eerste werkjes aan de muur, nu is alles nog vrij kaal en saai!

Groetjes, Caroline

2 opmerkingen:

Dora zei

ja ik kan me voorstellen dat het dan weer even aanpoten is, maar zoals je het beschrijft klinkt het ook wel heel erg leuk, nou geniet maar van de rust als je thuiskomt;)

Floortje zei

Ondanks de vermoeidheid toch wel een fijne start lijkt me met zo'n lekker groepje! Hoop dat het zo blijft...
Groetjes, Floortje