maandag 27 juli 2009

Zo blog je bijna nooit...

... en zo 2 keer op één dag....
Een hoop lol gehad, wat is zo'n meid van 7 toch geweldig...
Nog zoooooo jong, maar toch ook al zoooooo groot en wijs...
De muffins zijn ook geweldig geworden....
Roos wilde gewone, en dit zijn ze geworden en ze zijn erg lekker vind ze...
En ik ben aan het mieren geweest met Nigella's Bananamuffins...
Ze smaken echt geweldig!
We hebben ook nog een poging gewaagd om Nigella's ChocolateCupcakes te maken, maar die zijn echt jammerlijk mislukt... helemaal uitgezakt en knapperig...
Roos vertelde thuis dat ze champignons had gebakken, en daar leken ze inderdaag wel wat op..
Maar de smaak was er niet minder om... ze zijn echt heerlijk..
Ik ben voor de foto's lekker aan het klooien geweest met PSE brushes (weer een nieuwe gemaakt) en Actions...
Voor deze foto heb ik een gratis Action van The Coffeeshop Blog gebruikt...
Deze heet the Perfect Potrait.
Het is niet helemaal wat ik had gehoopt, maar wel weer een leuk effectje...
Groetjes, Caroline

1 opmerking:

Dora zei

Die foto ziet er goed uit! En die mufins....mmmmm erg lekker! Heb net mijn bakje yoghurt op, maar die muffins zouden er ook wel ingaan!
Fjne dag!
Groetjes Dora