donderdag 19 februari 2009

Niet alleen gesjopt, ook gescrapt...

De afgelopen tijd heb ik echt niet alleen gesjopt hoor...

Ik heb in opdracht van een collegaatje een kaartje gemaakt voor een zwangere vriendin.


(Materialen: MM Garden Party, VersaMagic Jumbo Java, Ukkies stempel, American Crafts lint, MM Noteworthy I bloem, hotfixsteentje)

Op het envelopje heb ik links onderin de hoek hetzelfde beertje geembossed met glitterpoeder.
M'n collega was helemaal weg van de kaart!

En op Scrapfever doe ik mee aan de ABC-challenge voor 2009.
Hierbij krijg je eens in de 2 weken een letter, waar je iets bij scrapt.
Ik heb er voor gekozen om halfjes te scrappen, omdat het me leuk leek om dat ook eens te doen.
De kaft van het album waar alle halfjes in komen heb ik al klaar en de letters F en P ook.
De U en de B moet ik nog doen.




(Materialen: (Kaft) Chipboard, K&Company Amy Butler Sola, Lint; (Letter F) BG Periphery, VersaMagic Jumbo Java, Autumn Leaves Rhonna Fahrer stempel, zwarte fineliner, Silhouette; (Letter P) Daisy D's, Fancy Pants, Maya Road chipboard, BG Chipboard, VersaMAgic Jumbo Java, PaintDabber Pink Sherbet, Imaginisce flowers, Prima Sprites 2, Prima Essentials 3, CreaMotion flowers Felt en Paper, Bloemen en knopen MM Noteworthy I, Creative Cafe knopen, Hotfix)

Ik ben trouwens ook bezig met een album over m'n bezoek aan Rome in 2005, daar zal ik binnenkort ook vast wat van laten zien.

Geen opmerkingen: