zaterdag 21 februari 2009

Alweer gesjopt...

Vrijdag eind van de middag zijn we voor het laatst naar Dolls geweest.
We moesten nog even het tafeltje ophalen wat we van Peet gekocht hadden en Andries vond dat ik nog maar even moest kijken of er nog iets was wat ik graag wilde hebben.
Hij zag zelf ook iets wat hij vond dat ik MOEST hebben.... namelijk potjes met knoopjes van Rusty Pickle, want die zagen er zo leuk uit...
We hebben dus onderandere 9 potjes met knoopjes meegenomen, alsof ik nog niet genoeg knoopjes had.... En verder nog wat papier, labeltjes, inkt, stempels enz enz...



Met het papier van My Minds Eye heb ik gelijk even een geboortjekaartje gefrobelt voor de buurtjes van een paar huizen verderop, aangezien ik daar een "Het is een jongen"-slinger zag hangen...
We hebben niet zo heel veel contact met die buren, maar vind het wel zo attent om even een kaartje door de bus te doen...
Dit is em geworden:


(Materialen: My Minds Eye, Just Dreamy; Stempeltje Imaginisce, Versamagic Jumbo Java en Midnight Black, Knoopje Rusty Pickle, nietjes)

Geen opmerkingen: