zondag 18 april 2010

Trouwkaarten

Ik had m'n trouwkaarten nog niet laten zien hier...
Zoals een scrappen betaamd, heb ik ze alle 75 zelf gemaakt.
Dat wil zeggen, ik heb kaarten laten drukken, maar de voorkant natuurlijk zelf gedaan.




Het idee komt uit de Cards Only, ik geloof dat in het eerste of 2e nummer een artikel stond met trouwkaarten en met een van de voorbeelden ben ik een beetje gaan spelen.

Het papier is van Making Memories 5th Avenue, de vlinders zijn van Martha Steward, bewerkt me Glimmermist en de tekst is uit een Wedding Stempelset van Making Memories. Het lint heeft Chantal van Scrapfever speciaal voor me besteld... De achtergrond is geƫmbossed met Swirls en de Cuttlebug en uiteraard mocht de blingbling niet ontbreken.

Binnenkort meer, want ik heb nog veel meer niet laten zien...!

Groetjes,

3 opmerkingen:

Dora zei

Wat een enorm mooie kaart, en zoveel gemaakt....wow dat is knap, ik doe het je niet na.

Caroline zei

Leuk, een creatieve naamgenoot :-) Wat een prachtige creaties heb ik gezien op je blog, je trouwkaarten zijn schitterend geworden.
Groeten Caroline

Caroline zei

Altijd leuk om een creative naamgenoot tegen te komen !!! Wat een prachtige trouwkaarten heb je gemaakt.
Groeten Caroline