woensdag 30 december 2009

Gruwelijk verwend...! ! !

OH OH OH wat ben ik gruwelijk verwend...
Ik heb het wel allemaal zelf uitgezocht en gekocht hoor, maar mijn mannetje heeft de financieën geregeld en me een beetje gepusht om het nou eens aan mezelf uit te geven...
We zijn gisteren naar Paper&Pictuers in Doorn geweest en daarna heb ik nog even geneusd bij de Oma's en bij Hobbywereld in Almere...

En vandaag waren we bij Ruan Creatief in Almere Stad in de buurt, en daar zijn we dus ook nog even binnen gelopen en daar hadden ze de Derwentpotloden flink afgeprijsd! ! !
Ik ben dus helemaal in m'n nopjes...!

Maar we hebben niet alleengesjopt. Andries heeft vandaag ook nog m'n lichtrail boven m'n scrapbureau opgehangen, nog een extra plankje aan de wand gemaakt en eindelijk hebben we het schilderij wat we van een goede vriend hebben gekregen opgehangen! Maar daar nu ff geen foto's van... misschien de volgende keer...!





Groetjes!

3 opmerkingen:

Heidie zei

wat een leuke spullen heb je gekocht. Heel veel plezier er mee.

groetjes Heidie

Renate zei

Wat een mooie spullen, daar kan je wel een tijdje mee vooruit.
Ik ben benieuwd naar alles wat je er mee gaat maken.

Groetjes,
Renate

Dora zei

ow dat ziet er prima uit, ga er maar lekker van genieten!