zondag 29 november 2009

Update

Pfff...

Het schooljaar is alweer zowat half om, en nu blijkt weer eens wat voor slechte blogger ik ben...
Ik maak er gewoon geen tijd voor...
Maar nu dus wel ff!
Op 26 november is er weer een nichtje geboren en daar moet natuurlijk een leuk cadeautje heen.
Dus ik en lekker aan de fröbel gegaan, en heb van de verpakking van een chipboardalfabetje van My Minds Eye een leuke verpakking gemaakt voor een knuffeltje.
(Materialen: Papier MME, diverse lintjes oa American Crafts, Prima Hydrangeas, Painterly Petals en Crystal swirl, MM crystal brads, Stempel uit he setje van Truike Bron, Versamagic Jumbo Java, Stazon Jet Black, tag)

Ik heb nog meer te laten zien, maar dat komt later deze week...
Als het lukt tussen alle Sint-organisatie-stress op school...
Groetjes, Caroline

1 opmerking:

Dora zei

He je bent er nog;) Grapje ik weet hoe druk je het hebt, en dan komt het wel wanneer je tijd hebt hoor!
Leuke cadeautjes heb je gemaakt erg lief!