zondag 6 september 2009

Schoolreis

Hè, nu al schoolreis?

Da's een vraag die ik vaker hoor... Veel scholen gaan pas tegen het eind van het schooljaar op schoolreis, maar het Avontuur niet.
Wij gaan juist aan het begin van het jaar op schoolreis (en groep 7 en 8 op kamp) als groepsvormende activiteit.
Je merkt echt dat als je dit soort dingen aan het begin van het schooljaar doet, de groep echt een hechtere groep wordt. Ze hebben meteen iets met elkaar gemeen...

Dit jaar zijn we naar het Dolfinarium geweest. Veel foto's heb ik niet gemaakt.. Compact camera met een vette vertraging mee en daar baalde ik van...
Gelukkig hebben de moeders die met mijn klas mee waren zeeën van foto's gemaakt, dus voor de site van school is er voldoende materiaal...
Ik kan 4 foto's laten zien, de rest van mijn foto's staan m'n kleutertjes op en kan ik dus niet op m'n Blog laten zien... Wordt denk ik niet zo gewaardeerd...

1 opmerking:

Dora zei

Wat goed dat je de foto's met de kids niet plaatst heb je gelijk in! En ja zo kan een schoolreis ook zijn, daar zit wel wat in!